Feitelijke juistheden + Update

In "Briefje van Jan" (Dijkgraaf) begon Jan zijn brief aan Rob Jetten gisteren met onderstaande zin.

Beste Rob,
Geert Wilders plaatste op Twitter bij een foto waarop D66-Kamerlid Fonda Sahla met grotendeels bedekt gezicht door de de bijna lege Nationale Vergaderzaal liep het bijschrift: “Nee, het is geen ISIS-aanval, maar een D66-Kamerlid”.


( lees hier de open brief ) Wel doen, dan ga je het snappen.

Dit "Briefje van Jan" viel mij op omdat Geert Wilders op Twitter reageerde met onderstaande.




Wilders deed ook zelf enig research en kwam met een Wikipedia artikel over Soumaya Sahla.




Even later, net als ik van de schrik bekomen Twitterde Wilders het volgende:



Pivage:
Ik schrok hiervan en vrees dat dit wel eens een staartje kan gaan krijgen de komende week. Wilders gaat denk ik in de 2e Kamer hier het e.e.a. aan de kaak stellen? 

UPDATE



Voor dit "Briefje van Jan" Klik hier...

Volgens mij gaat dit nog een heel lang staartje krijgen.

Update



Geen opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.