Wat zegt de wetenschap.

Zelf vroeg ik het me wel eens af en heb ook wel eens prijzen vergeleken, maar toch zou ik kiezen voor het vliegtuig in plaats van de trein om bijvoorbeeld naar Barcelona te reizen. Vaak wordt de trein gezien als duurzamer alternatief . Maar volgens mobiliteitsexpert Carlo van de Weijer (TU/Eindhoven) is dat helemaal niet waar. Daar zit je dan in de trein met je groene gedrag. Voordat je nu gelijk vliegtickets gaat boeken, kijk eerst even de uitleg om te achterhalen waarom. 


Oh.. en nog even de top 10 van de vervuilers in Nederland.
Zullen we die eerst maar eens aanpakken dan? Lees verder...



Dus om het maar eens anders te zeggen.
- Klimaatdrammers
- Groningse drammers
- Coronadrammers
- Toeslagendrammers
- Bijstanddrammers
- Dakloze drammers
- Ventilatiedranmers
- Omtzichtdrammers
- WOBdrammers
- Rekenkamerdrammers
- Oppositiedrammers

Waarom gaan jullie niet gewoon ondernemen? Met je balans versus macht en tegenmacht.
Bleghghghghghghghghghgghhg. Doe iets nuttigs maar val mij er niet mee lastig.

En had ik het afgelopen maandag nog over het feit dat ik niet meer meedeed met de klimaatdoelen en het meewerken aan Co2 reductie (?) China is dat ook totaal niet van plan. China is goed voor ongeveer een derde van alle broeikasgassen die worden uitgestoten. Het Chinese ministerie van Buitenlandse Zaken liet desgevraagd dinsdag weten dat het klimaatbeleid hetzelfde blijft. De Volksrepubliek blijft ernaar streven in 2060 klimaatneutraal te zijn en rekent erop dat het land in 2030 op zijn hoogtepunt is wat betreft de uitstoot van CO2. Daarna moet dat alsmaar minder worden.

Geen opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.